Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie
 
Zarządzamy nieruchomościami
 
Z nami znajdziesz swoje miejsce
 
Szukasz mieszkania?
 
 
Zapytania ofertowe
23.03.2021

DTA/926/21: Konserwacje i usuwanie awari w budynkach i lokalach komunalnych GMK - zaproszenie do złożenia ofert

 
Znak: DTA/926/21 23 marca 2021 r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT

Kętrzyńskie TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie – w imieniu Gminy Miejskiej Kętrzyn
w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej w złotych netto równowartości 30.000 euro,
zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pt.:
„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn ”.

 

wzory formularzy ofertowych można pobrać ze strony internetowej Spółki www.tbs.ketrzyn.pl w zakładce przetargi - aktualne

  1. Przedmiot zamówienia:
    „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn”.

    Zamówienie obejmuje następujące zadanie : Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych

     
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:
    1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia,
    - usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),

    - doraźne udrożnienie rynien i rur spustowych,
    - zabezpieczenie uszkodzonych kominów jako skutków działania sił natury lub pożaru 

    2) Wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
    - naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,

    - naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,

    - uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
    -
    naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,
    - zabezpieczenie budynków na okres zimowy,
    - inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych.

     
  3. Rozliczenie prac konserwacyjnych dokonywane będzie na podstawie przedkładanego miesięcznego zestawienia z załączonymi kartami prac dla poszczególnych zleceń awarie rozliczane będę na bieżąco na podstawie przedłożonej kalkulacji  
     
  4. Oferta powinna być sporządzona według wzoru określonego w załączniku nr 1:
    Zamawiający oczekuje że za  roboty polegające na usuwaniu awarii (pełnienie pogotowia technicznego, które obejmuje wezwanie do usunięcia nagłej awarii lub zapobiegnięcie i usunięcie katastrofalnych skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w godzinach popołudniowych, nocnych a także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta), Wykonawca przedłożony skalkulowaną stawkę za godzinę pracy w okresach:
    - w godzinach 7:00 – 22:00
    - w godzinach 22:00 - 7:00  oraz w soboty niedzielę i święta

     
  5. Oferta na usuwanie awarii i roboty konserwacyjne powinna zawierać  podstawowe parametry cenotwórcze  
    - Stawka ryczałtowa roboczogodziny netto za roboty określone niniejszym zamówieniem, powinna obejmować koszty pośrednie Wykonawcy, m.in. drobne narzędzia, odzież ochronną, dojazdy, koszty magazynu i zysk.
    - Ceny materiałów będą określane na podstawie aktualnego na czas wykonywania robót Informatora „SEKOCENBUD-u”  (ceny średnich bez kosztów zakupu lub  faktur zakupu na materiały nie występujące w cennikach.)
    - Ceny najmu sprzętu określane będą jako nie wyższe niż ogłaszane w aktualnym na czas wykonywania robót Informatorze „SEKOCENBUD” (ceny minimalne).

    oraz dodatkowo:
    - Czas reakcji - Zamawiający oczekuje określenia czasu reakcji na zlecenie w ramach pogotowia technicznego

     
  6. Warunki udziału w postepowaniu:
    1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
    b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
    c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje on minimum:
    branża budowlana - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
    - minimum 3 osoby zatrudnione na umowę o pracę na pełny etat w firmie oferenta
    d) potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł.

     
  7. Termin związania z umową:  do 30 września 2022
     
  8. Sposób przygotowania oferty, wymagane dokumenty:
    Wykonawcy ubiegający się o wykonanie w/w zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
    1) oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,

    2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i przynależąca do właściwej izby inżynierów budownictwa; do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i przynależność do izby),

    3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat robót i usług w zakresie podobnym do powyższego zadania, potwierdzony referencjami,
    4) kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
    5) kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie,
    6) parafowany i zaakceptowany wzór umowy.
     
  9. Kryteria oceny ofert:  Cena 100%
     
  10. Sposób, miejsce i termin składania ofert: 
    Oferty należy składać w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, ul. R. Traugutta 27, Wymagany termin wykonania zamówienia: do 09.04.2021 r. roku do godziny 10.00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – branża budowlana ”. 

    Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
 
ofert konserwacja 22032021.doc
Druk_oferta_zdolnosc_zawodowa.doc
umowa konserwacje budowlane.doc
WYKAZ BUDYNKÓW MIESZKALNYCH GMK.docx

Zobacz także

Telefony

89 752 49 37
Biuro Obsługi Klienta
89 752 29 53
Sekretariat
89 752 29 53
FAX
89 752 43 73
Księgowość
89 752 28 60 lub 89 752 45 39
Administracja budynków
89 752 24 31
Nadzór techniczny
998
Straż pożarna
999
Pogotowie ratunkowe
605 587 265
Pogotowie dekarskie
605 666 903
Pogotowie elektryczne
798 239 375
Pogotowie hydrauliczne
991
Pogotowie energetyczne
992
Pogotowie gazowe
993
Pogotowie ciepłownicze
994
Pogotowie wodociągowe
997 lub 112
Policja