Nie dla czadu
 
Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie
 
Zarządzamy nieruchomościami
 
Z nami znajdziesz swoje miejsce
 
Szukasz mieszkania?
 
 
Zapytania ofertowe
15.10.2024

DT/1002/MC/24: Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych - branża sanitarna w zakresie instalacji gazowej - zaproszenie do złożenia ofert

Znak: DT/1002/MC/23 Data: 15 października 2024 r.

Zaproszenie do złożenia ofert

Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zaprasza do składania ofert

na wykonanie zadania pn.: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie – branża sanitarna w zakresie instalacji gazowej.”

Wzory formularzy ofertowych można pobrać ze strony internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie www.tbs.ketrzyn.pl, zakładka ogłoszenia/przetargi / zapytania ofertowe.

1.     Przedmiot zamówienia:

„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie – branża sanitarna w zakresie instalacji gazowej.”

Zamówienie obejmuje następujące zadania:

 Konserwacja i usuwanie awarii branży sanitarnej w zakresie instalacji gazowej.

 

2.     Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres usług wykonywanych w branży sanitarnej w zakresie instalacji gazowej:

  • sprawdzanie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach, potwierdzanie sprawności instalacji

i urządzeń na protokole, wykonywanie próby szczelności instalacji i urządzeń,

  • sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,
  • montaż stelaży pod gazomierz,
  • inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.

Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia.

W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia uzgodnić z  Zamawiającym. 

3.     Warunki udziału w postępowaniu: 

1)     o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

b)     posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje on minimum:

  • co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.

d)     sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł.

 

4.     Wymagany termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2025 r.

 

5.     Sposób przygotowania oferty, wymagane dokumenty:

Wykonawcy ubiegający się o wykonanie ww. zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:

  1. oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (wymagana co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia posiadająca uprawniania budowlane o specjalności ………………… i przynależąca do właściwej Izby inżynierów budownictwa; do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i przynależność do Izby),
  3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót i usług w zakresie podobnym do powyższego zadania, potwierdzony referencjami,
  4. kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
  5. kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  przez wykonawcę działalności wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie,
  6. oświadczenie o zatrudnieniu pracowników,
  7. parafowany i zaakceptowany wzór umowy.

6.     Opis sposobu obliczenia ceny:

1)     Oferta powinna być sporządzona według wzoru określonego w załączniku nr 1:

-        za roboty polegające na usuwaniu awarii oraz  bieżącej konserwacji ( w tym także pełnienie pogotowia technicznego, które obejmuje wezwanie do usunięcia nagłej awarii lub zapobiegnięcie i usunięcie skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w godzinach popołudniowych, nocnych, a także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta):

-        za łączny czas pracy do 16 godzin - stawka ryczałtowa roboczogodziny netto za roboty określone niniejszym zamówieniem, powinna obejmować koszty pośrednie Wykonawcy, m.in. drobne narzędzia, odzież ochronną, dojazdy, koszty magazynu i zysk,

-        za pracę powyżej 16 godzin sporządzenie kosztorysów będzie się odbywać metodą szczegółową

na podstawie stawek:

a.     stawkę roboczogodziny netto    ……………. zł

b.     koszty pośrednie -                     ……………..% od (R S ),

c.      zysk -                                        ……………. % od (R S Kp)

d.     koszty zakupu -             …………….% od (M) – aktualna średnia krajowa danego kwartału

e.     ceny najmu sprzętu obliczane na podstawie cen średnich krajowych w danym kwartale.

 

2)     Oferta powinna zawierać:

-       dokładną nazwę i adres oferenta,

-       określenie przedmiotu oferty,

-       stawki:

a.     za roboty polegające na wykonaniu konserwacji bieżących i usuwaniu awarii do 16 godzin stawkę ryczałtową roboczogodziny (cyfrowo i słownie)

b.     stawki do kosztorysowania powyżej 16 godzin pracy 

-       datę sporządzenia oferty,

-       ilość i numery załączników do oferty.

  1. Kryteria oceny ofert:
    • A - Cena ryczałtowa roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących do (16 godzin) - 85%
    • B – Cena stawki roboczogodziny z narzutami do kosztorysowania (powyżej 16 godzin) –15%
    • K – Łączna liczba przyznanych punktów

 

Opis sposobu oceny ofert:

 

Obliczenie znaczenia ceny ryczałtowej roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących (do 16 godzin):

 

          cena R-G najniższa spośród złożonych ofert

A = ----------------------------------- x 85 pkt.

               cena R-G oferty badanej

 

Obliczanie znaczenia ceny roboczogodziny do kosztorysowania ( z narzutami);

 

        cena R-G (z narzutami) najniższa spośród złożonych ofert

B = ------------------------------------------------------------------------- x 15 pkt.

             cena R-G (z narzutami) oferty badanej

 

O wyborze oferty będzie decydowała najwyższa suma punktów uzyskanych z dwóch w/w kryteriów  (K=A B).

8.     Sposób, miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, ul. R. Traugutta 27

do dnia 31.10.2024 roku do godziny 11.00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem:

„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie – branża sanitarna w zakresie instalacji gazowej.” z dopiskiem „Nie otwierać przed 31.10.2024 r. godz. 11.00.”

 

  1. Rozstrzygnięcie postępowania :

 

1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w terminie 7 dni od zakończenia terminu do składania ofert.

2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, a także

 do zakończenia postępowania bez wyboru oferty.

4. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

 

 

Treść zaproszenia.pdf
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx
Załącznik nr 2 oświadczenie pracodawcy.docx
Załącznik nr 3 - wykaz osób.docx
Załącznik nr 4 - wykaz robót.docx
Załącznik nr 7 - oświadczenie o zatrudnieniu pracowników.docx
Załącznik nr 8 - wzór umowy.doc
Klauzula informacyjna RODO.doc

Zobacz także

Telefony

89 752 49 37
Biuro Obsługi Klienta
89 752 29 53
Sekretariat
89 752 29 53
FAX
89 752 43 73
Księgowość
89 752 28 60 lub 89 752 45 39
Administracja budynków
89 752 24 31
Nadzór techniczny
998
Straż pożarna
999
Pogotowie ratunkowe
605 587 265
Pogotowie dekarskie
605 666 903
Pogotowie elektryczne
798 239 375
Pogotowie hydrauliczne
991
Pogotowie energetyczne
992
Pogotowie gazowe
993
Pogotowie ciepłownicze
994
Pogotowie wodociągowe
997 lub 112
Policja