Znak: DT/105/MC/24 | Data: 16 października 2024 r. |
Zaproszenie do złożenia ofert Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.” Wzory formularzy ofertowych można pobrać ze strony internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie www.tbs.ketrzyn.pl, zakładka ogłoszenia/przetargi / zapytania ofertowe. 1. Przedmiot zamówienia: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie” Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie I - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych. Zadanie II - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót dekarskich. Zadanie III - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych.
Na każde zadanie należy złożyć odrębną ofertę.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres wykonywanych usług określono odrębnie dla poszczególnych zadań:
Zadanie I – branża budowlana Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:
1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia, - usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę – wymiana (w okresie zimowym ), przebudowa pieców kaflowych, - inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych, 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia; W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zadanie II – branża dekarska Zakres usług wykonywanych w branży dekarskiej: 1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia, - usuwanie awarii w zakresie robót dekarskich w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu, - inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót dekarskich, 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia, W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zadanie III– branża elektryczna Zakres usług wykonywanych w branży elektrycznej: 1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia, - usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - usuwanie awarii w pionie WLZ budynku wraz z wymianą wkładek topikowych i gniazd bezpiecznikowych (zabezpieczenie dostawy energii elektrycznej bez wymiany tablic WLZ), - naprawa instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przelicznikowych w mieszkaniach, lokalach użytkowych oraz ogólnego przeznaczenia – bez wymiany instalacji wewnętrznych, bez naprawy osprzętu oświetleniowego i urządzeń elektrycznych w mieszkaniach, - inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia, - podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.: - sprawdzanie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach, w tym potwierdzanie sprawności tej instalacji i uzgadnianie z dostawcą energii elektrycznej warunków przyłączenia do sieci, - sporządzanie protokołów konieczności wymiany instalacji elektrycznej, - wymiana uszkodzonego (lub skradzionego) osprzętu elektrycznego oraz oświetlenia, - wymiana odcinków uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej,
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia, W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia uzgodnić z Zamawiającym.
3. Warunki udziału w postępowaniu: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje on minimum :
w zakresie zadania I – branża budowlana - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.
w zakresie zadania II – branża dekarska - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy. w zakresie zadania III– branża elektryczna - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania robót w zakresie części IV przedmiotu zamówienia i co najmniej 2 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł. 4. Wymagany termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2025 r. 5. Sposób przygotowania oferty, wymagane dokumenty: Wykonawcy ubiegający się o wykonanie ww. zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
6. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Oferta powinna być sporządzona według wzoru określonego w załączniku nr 1: a) za roboty polegające na usuwaniu awarii oraz bieżącej konserwacji (w tym także pełnienie pogotowia technicznego, które obejmuje wezwanie do usunięcia nagłej awarii lub zapobiegnięcie i usunięcie skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w godzinach popołudniowych, nocnych, a także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta): b) za łączny czas pracy do 16 godzin - stawka ryczałtowa roboczogodziny netto za roboty określone niniejszym zamówieniem, powinna obejmować koszty pośrednie Wykonawcy, m.in. drobne narzędzia, odzież ochronną, dojazdy, koszty magazynu i zysk, c) za pracę powyżej 16 godzin sporządzenie kosztorysów będzie się odbywać metodą szczegółową na podstawie stawek:
- stawkę roboczogodziny netto ……………. zł - koszty pośrednie - ……………..% od (R S ), - zysk - ……………. % od (R S Kp) - koszty zakupu - …………….% od (M) – aktualna średnia krajowa danego kwartału - ceny najmu sprzętu obliczane na podstawie cen średnich krajowych w danym kwartale.
2) Oferta powinna zawierać: a) dokładną nazwę i adres oferenta, b) określenie przedmiotu oferty, c) stawki: a. za roboty polegające na wykonaniu konserwacji bieżących i usuwaniu awarii do 16 godzin stawkę ryczałtową roboczogodziny (cyfrowo i słownie), b. stawki do kosztorysowania powyżej 16 godzin pracy - datę sporządzenia oferty, - ilość i numery załączników do oferty.
Opis sposobu oceny ofert:
Obliczenie znaczenia ceny ryczałtowej roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących (do 16 godzin) :
cena R-G najniższa spośród złożonych ofert A = ----------------------------------- x 85 pkt. cena R-G oferty badanej
Obliczanie znaczenia ceny roboczogodziny do kosztorysowania ( z narzutami);
cena R-G (z narzutami) najniższa spośród złożonych ofert B = ------------------------------------------------------------------------- x 15 pkt. cena R-G (z narzutami) oferty badanej
O wyborze oferty w poszczególnej branży będzie decydowała najwyższa suma punktów uzyskanych z dwóch w/w kryteriów (K=A B).
8. Sposób, miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, ul. R. Traugutta 27, do dnia 04.11.2024 roku do godziny 11.00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie – branża …………………………...” z dopiskiem „Nie otwierać przed 04.11.2024 r. godz. 11.00”
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w termini 7 dni od zakończenia terminu na składanie ofert. 2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty. 4. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania. |
|