ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie zaprasza do składania ofert na realizacje zamówienia pn.: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie”, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych, o której mowa w art 2, ust. 1., pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.)
Wzory formularzy ofertowych można pobrać ze strony internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie www.tbs.ketrzyn.pl, zakładka ogłoszenia/przetargi / zapytania ofertowe. Informacje dot. zaproszenia można uzyskać w Dziale Technicznym KTBS Sp. z o.o. ul. R. Traugutta 27 – pokój nr 13,14, tel. kontakt 89/752-24-31.
- Przedmiot zamówienia:
„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie ”
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie I - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych
Zadanie II - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót dekarskich
Zadanie III - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych
Zadanie IV - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych
Na każde zadanie należy złożyć odrębną ofertę.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres wykonywanych usług określono odrębnie dla poszczególnych zadań:
Zadanie I – branża budowlana
Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:
- pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia
- usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja)
- inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych.
2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
- naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,
- uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
- naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,
- zabezpieczenie budynków na okres zimowy
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 4 dni od dnia zgłoszenia; W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zadanie II – branża dekarska
Zakres usług wykonywanych w branży dekarskiej:
- pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia
- usuwanie awarii w zakresie robót dekarskich w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja)
- usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu.
- Inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót dekarskich.
2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in. :
- uszczelnianie pokrycia dachu, drobne naprawy obróbek blacharskich, opierzeń, naprawa czyszczenie rynien, rur spustowych, kolan, rewizji,
- uzupełnienia i przemurowania kominów, gzymsów i murów ogniowych,
- naprawa i wymiana rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu,
- usuwanie śniegu i lodu z dachów zagrażających bezpieczeństwu w okresie zimowym,
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 4 dni od dnia zgłoszenia,
W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zadanie III – branża sanitarna
Zakres usług wykonywanych w branży sanitarnej.
- pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia
- usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja)
- zabezpieczenie przecieków instalacji – wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowych przez zamknięcie zaworów odcinających oraz ewentualne założenie opaski zaciskowej ( bez wymiany odcinków rur ) - za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania.
- naprawa uszkodzonych zaworów pod pionowych w głównych pionach i poziomach przez wymianę głowic lub uszczelek
- Przeczyszczenie i udrożnienie przewodów kanalizacyjnych w głównych pionach oraz poziomach.
- zabezpieczenie niesprawnych urządzeń gazowych i nieszczelności instalacji gazowej w budynku przez zamknięcie dopływu gazu oraz w razie potrzeby powiadomienie Pogotowia Gazowego.
- inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia.
- podejmowanie działań i dyspozycji, w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze, przez uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji.
2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
I. Przy instalacji centralnego ogrzewania:
- odpowietrzanie grzejników i instalacji,
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania,
- płukanie instalacji centralnego ogrzewania,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów.
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego
II. Przy instalacji gazowej:
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach, potwierdzanie sprawności instalacji i urządzeń na protokole, wykonywanie próby szczelności instalacji i urządzeń,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,
- montaż stelaży pod gazomierz.
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego
III. Przy instalacji wodno-kanalizacyjnej:
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynkach i lokalach,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,
- czyszczenie i udrażnianie instalacji,
- zabezpieczenie instalacji w budynku na okres zimowy,
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 4 dni od dnia zgłoszenia,
W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia uzgodnić z Zamawiającym.
Zadanie IV – branża elektryczna
Zakres usług wykonywanych w branży elektrycznej:
- pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia
- Usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
- usuwanie awarii w pionie WLZ budynku wraz z wymianą wkładek topikowych i gniazd bezpiecznikowych ( zabezpieczenie dostawy energii elektrycznej bez wymiany tablic WLZ),
- naprawa instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przelicznikowych w mieszkaniach, lokalach użytkowych oraz ogólnego przeznaczenia – bez wymiany instalacji wewnętrznych, bez naprawy osprzętu oświetleniowego i urządzeń elektrycznych w mieszkaniach,
- inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia.
- podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji.
- wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
- sprawdzanie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach, w tym potwierdzanie sprawności tej instalacji i uzgadnianie z dostawcą energii elektrycznej warunków przyłączenia do sieci,
- sporządzanie protokołów konieczności wymiany instalacji elektrycznej,
- wymiana uszkodzonego (lub skradzionego) osprzętu elektrycznego oraz oświetlenia,
- wymiana odcinków uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej,
- inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.
Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 4 dni od dnia zgłoszenia,
W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia uzgodnić z Zamawiającym.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje on minimum :
w zakresie zadania I – branża budowlana
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.
w zakresie zadania II – branża dekarska
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.
w zakresie zadania III - branża sanitarna
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.
w zakresie zadania IV – branża elektryczna
- co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania robót w zakresie części IV przedmiotu zamówienia i co najmniej 2 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł.
- Wymagany termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2022 r.
- Sposób przygotowania oferty, wymagane dokumenty:
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie ww. zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
- oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (wymagana co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia posiadająca uprawniania budowlane o specjalności ………………… i przynależąca do właściwej Izby inżynierów budownictwa; do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i przynależność do Izby)
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót i usług w zakresie podobnym do powyższego zadania, potwierdzony referencjami,
- kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
- kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez wykonawcę działalności wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie,
- oświadczenie o zatrudnieniu pracowników
- parafowany i zaakceptowany wzór umowy.
- Opis sposobu obliczenia ceny:
- Oferta powinna być sporządzona według wzoru określonego w załączniku nr 1:
- za roboty polegające na usuwaniu awarii oraz bieżącej konserwacji ( w tym także pełnienie pogotowia technicznego, które obejmuje wezwanie do usunięcia nagłej awarii lub zapobiegnięcie i usunięcie skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w godzinach popołudniowych, nocnych, a także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta):
- za łączny czas pracy do 16 godzin - stawka ryczałtowa roboczogodziny netto za roboty określone niniejszym zamówieniem, powinna obejmować koszty pośrednie Wykonawcy, m.in. drobne narzędzia, odzież ochronną, dojazdy, koszty magazynu i zysk.
- za pracę powyżej 16 godzin sporządzenie kosztorysów będzie się odbywać metodą szczegółową na podstawie stawek:
- stawkę roboczogodziny netto ……………. zł
- koszty pośrednie - ……………..% od (R S ),
- zysk - ……………. % od (R S Kp)
- koszty zakupu - …………….% od (M) – aktualna średnia krajowa danego kwartału
- ceny najmu sprzętu obliczane na podstawie cen średnich krajowych w danym kwartale.
- Oferta powinna zawierać:
- dokładną nazwę i adres oferenta,
- określenie przedmiotu oferty,
- stawki:
- za roboty polegające na wykonaniu konserwacji bieżących i usuwaniu awarii do 16 godzin stawkę ryczałtową roboczogodziny (cyfrowo i słownie)
- stawki do kosztorysowania powyżej 16 godzin pracy
- datę sporządzenia oferty,
- ilość i numery załączników do oferty
- Kryteria oceny ofert:
- A - Cena ryczałtowa roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących do (16 godzin) - 85%
- B – Cena stawki roboczogodziny z narzutami do kosztorysowania (powyżej 16 godzin) –15%
- K – Łączna liczba przyznanych punktów
Opis sposobu oceny ofert:
Obliczenie znaczenia ceny ryczałtowej roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących (do 16 godzin) :
cena R-G najniższa spośród złożonych ofert
A = ----------------------------------- x 85 pkt.
cena R-G oferty badanej
Obliczanie znaczenia ceny roboczogodziny do kosztorysowania ( z narzutami);
cena R-G (z narzutami) najniższa spośród złożonych ofert
B = ------------------------------------------------------------------------- x 15 pkt.
cena R-G (z narzutami) oferty badanej
O wyborze oferty w poszczególnej branży będzie decydowała najwyższa suma punktów uzyskanych z dwóch w/w kryteriów (K=A B).
- Sposób, miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, ul. R. Traugutta 27, do dnia 27.12.2021 roku do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem:
„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach należących do Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie – branża …………………………... ” z dopiskiem „Nie otwierać przed 27.12.2021 r. godz. 10:00 ”
- Rozstrzygnięcie postępowania :
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w dniu 27.12.2021 r.
2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową lub listownie oraz na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty .
4. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
|