Nie dla czadu
 
Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie
 
Zarządzamy nieruchomościami
 
Z nami znajdziesz swoje miejsce
 
Szukasz mieszkania?
 
 
Zapytania ofertowe
25.09.2024

DT/91/MC/24: Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – branża budowlana - zaproszenie do złożenia ofert

Znak: DT/91/MC/24 Data: 25 września 2024 r.

Zaproszenie do złożenia ofert

Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie - w imieniu Gminy Miejskiej Kętrzyn zaprasza do składania ofert

na realizacje zamówienia pn.: „Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – branża budowlana”, zarządzanych przez Kętrzyńskie TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych, o której mowa w art 2, ust. 1., pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) 

Wzory formularzy ofertowych można pobrać ze strony internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie www.tbs.ketrzyn.pl, zakładka ogłoszenia/przetargi / zapytania ofertowe.

1.     Przedmiot zamówienia:

„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – branża budowlana”

Zamówienie obejmuje następujące zadania:

 Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych.

2.     Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:

1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia,

  1. usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia ( np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
  2. w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę – wymiana (w okresie zimowym ), przebudowa pieców kaflowych,
  3. inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych,

2)   wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:

  1. naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
  2. naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,
  3. uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
  4. naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,
  5. zabezpieczenie budynków na okres zimowy,    
  6. inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.

Bieżące roboty konserwacyjne należy wykonywać w terminie 4 dni od dnia zgłoszenia; W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 1 000,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy uzgodnić z Zamawiającym.

3.     Warunki udziału w postępowaniu: 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje on minimum:

co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej 4 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu tzn. 1/1 etatu. Pracownicy muszą być zatrudnieni co najmniej od 6 miesięcy,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł.

 

4.     Wymagany termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2024 r.

 

5.     Sposób przygotowania oferty, wymagane dokumenty:

Wykonawcy ubiegający się o wykonanie ww. zadania są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:

  1. formularz ofertowy,
  2. oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe niezbędne

do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania,

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych (wymagana co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia posiadająca uprawniania budowlane o specjalności ………………… i przynależąca

do właściwej Izby inżynierów budownictwa; do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i przynależność do Izby),

  1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót i usług w zakresie podobnym do powyższego zadania, potwierdzony referencjami,
  2. kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
  3. kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez wykonawcę działalności wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie,
  4. oświadczenie o zatrudnieniu pracowników,
  5. parafowany i zaakceptowany wzór umowy.

6.     Opis sposobu obliczenia ceny:

1)     Oferta powinna być sporządzona według wzoru określonego w załączniku nr 1:

a)     za roboty polegające na usuwaniu awarii oraz bieżącej konserwacji (w tym także pełnienie pogotowia technicznego, które obejmuje wezwanie do usunięcia nagłej awarii lub zapobiegnięcie i usunięcie skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w godzinach popołudniowych, nocnych, a także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta):

b)     za łączny czas pracy do 16 godzin - stawka ryczałtowa roboczogodziny netto za roboty określone niniejszym zamówieniem, powinna obejmować koszty pośrednie Wykonawcy, m.in. drobne narzędzia, odzież ochronną, dojazdy, koszty magazynu i zysk,

c)     za pracę powyżej 16 godzin sporządzenie kosztorysów będzie się odbywać metodą szczegółową

na podstawie stawek:

-        stawkę roboczogodziny netto:      ……………. zł

-        koszty pośrednie:             ……………..% od (R S ),

-        zysk:                                            ……………. % od (R S Kp)

-        koszty zakupu:                            …………….% od (M) – aktualna średnia krajowa danego kwartału

-        ceny najmu sprzętu obliczane na podstawie cen średnich krajowych w danym kwartale.

 

2)  Oferta powinna zawierać:

a)     dokładną nazwę i adres oferenta,

b)     określenie przedmiotu oferty,

c)     stawki:

- za roboty polegające na wykonaniu konserwacji bieżących i usuwaniu awarii do 16 godzin stawkę ryczałtową roboczogodziny (cyfrowo i słownie)

- stawki do kosztorysowania powyżej 16 godzin pracy 

d)     datę sporządzenia oferty,

e)     ilość i numery załączników do oferty.

 

7.    Kryteria oceny ofert:

  • A - Cena ryczałtowa roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących do (16 godzin) - 85% ,
  • B – Cena stawki roboczogodziny z narzutami do kosztorysowania (powyżej 16 godzin) –15%,
  • K – Łączna liczba przyznanych punktów.

Opis sposobu oceny ofert:

 

Obliczenie znaczenia ceny ryczałtowej roboczogodziny za roboty polegające na usuwaniu awarii i wykonaniu konserwacji bieżących (do 16 godzin) :

Wzór A w pełnej treści Zaproszenia w załączniku.

 

Obliczanie znaczenia ceny roboczogodziny do kosztorysowania (z narzutami);

Wzór B w pełnej treści Zaproszenia w załączniku.

 

O wyborze oferty w poszczególnej branży będzie decydowała najwyższa suma punktów uzyskanych                                             z dwóch w/w kryteriów (K=A B).

 

8.  Sposób, miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o. o. w Kętrzynie, ul. R. Traugutta 27

do dnia 11.10.2024 roku do godziny 11.00 w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem:

„Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – branża budowlana ” z dopiskiem „Nie otwierać przed 11.10.2024 r. godz. 11.00.

 

9.    Rozstrzygnięcie postępowania:

 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółki Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie w terminie 7 dni od zakończenia terminu na składanie ofert.

2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty .

4. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

 

10.    Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy,
  3. Załącznik nr 3 – wykaz osób,
  4. Załącznik nr 4 – wykaz robót,
  5. Załącznik nr 5 – oświadczenie o zatrudnieniu,
  6. Załącznik nr 6 – wzór umowy,
  7. Załącznik nr 7 – klauzula informacyjna RODO.
 

 

Zaproszenie do złożenia ofert.pdf
Załącznik_nr_1 - formularz ofertowy.docx
Załącznik_nr_2 - oświadczenie wykonawcy.docx
Załącznik_nr_3 - wykaz osób.docx
Załącznik_nr_4 - wykaz robót.docx
Załącznik_nr_5 - oświadczenie o zatrudnieniu pracowników.docx
Załącznik_nr_6 - wzór umowy .doc
Załącznik_nr_7 - Klauzula informacyjna RODO.docx

Zobacz także

Telefony

89 752 49 37
Biuro Obsługi Klienta
89 752 29 53
Sekretariat
89 752 29 53
FAX
89 752 43 73
Księgowość
89 752 28 60 lub 89 752 45 39
Administracja budynków
89 752 24 31
Nadzór techniczny
998
Straż pożarna
999
Pogotowie ratunkowe
605 587 265
Pogotowie dekarskie
605 666 903
Pogotowie elektryczne
798 239 375
Pogotowie hydrauliczne
991
Pogotowie energetyczne
992
Pogotowie gazowe
993
Pogotowie ciepłownicze
994
Pogotowie wodociągowe
997 lub 112
Policja