Zaproszenie do złożenia ofert
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Kętrzynie w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 złotych, zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.:
„Wymiana stolarki okiennej we wskazanych lokalach mieszkalnych Kętrzyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w budynkach przy ul. Klonowej 6A i ul. Zamkowej 2 w Kętrzynie – 2023 r.”
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Rodzaj zamówienia: robota budowlana związana z zakupem, dostawą i montażem stolarki okiennej.
Kody CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane,
45421130-4 – Instalowanie drzwi i okien,
45400000-1 – Roboty wykończeniowe.
- Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV 3-szybowe w kolorze białym, uchylno-rozwierne, spełniające polskie normy budowlane, współczynnik przenikania ciepła 0,9 W/m2*K wraz z montażem nawiewników ciśnieniowych z zachowaniem istniejącego podziału oraz grubości ramiaków i ślemienia w lokalach mieszkalnych wskazanych w załączonym wykazie (Załącznik_nr_2,3).
- Szczegółowe wymagania do zamówienia stanowi Załącznik_nr_6 do zaproszenia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie w/w zadania są zobowiązani złożyć wraz z formularzem ofertowym (Załącznik_nr_1) następujące dokumenty:
- wyceniony wykaz stolarki okiennej w poszczególnych lokalach – Załącznik_nr_2,3,
- oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania – Załącznik_nr_4,
- wykaz co najmniej 3 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie podobnym do powyższego zadania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 2 usług wykonanych w tym okresie – Załącznik_nr_5,
- zaakceptowane wymagania do zamówienia – Załącznik_nr_6,
- parafowany i zaakceptowany wzór umowy – Załącznik_nr_7.
- kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
- krajowa deklaracja lub certyfikat zgodności (zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych, stolarki okiennej).
Wymagane dokumenty winny być przedłożone w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wersji elektronicznej, należy przesłać dokumenty podpisane elektronicznie.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- W ofercie należy podać cenę brutto. Oferta składa się z formularza ofertowego (Załącznik_nr_1) oraz wykazu stolarki okiennej (Załącznik_nr_2,3).
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem: „ZMIANA OFERTY " oraz dane wykonawcy (pełna nazwa i adres).
- Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
- Załączony wykaz (Załącznik_nr_2,3) zawiera jedynie przybliżone wymiary stolarki okiennej, może zawierać błędne wymiary. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych, rzeczywistych pomiarów.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta może zostać złożona w formie elektronicznej. W tym przypadku, podpisany elektronicznie formularz ofertowy wraz z załącznikami należy przesłać w zakodowanym pliku RAR. Kod należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert.
- Oferta powinna uwzględniać:
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej stolarki okiennej przed i po wymianie.
- Demontaż starej stolarki okiennej.
- Przygotowanie otworów do osadzenia nowej stolarki okiennej.
- Zakup, dostawa, montaż nowej stolarki okiennej z materiałami.
- W razie konieczności wymiana parapetów.
- Przy ościeżach zewnętrznych uzupełnienie tynku wraz z przemalowaniem w kolorze elewacji.
- Przy ościeżach wewnętrznych uzupełnienie tynków z przygotowaniem pod szpachlowanie.
- Usunięcie ewentualnych mostków termicznych.
- Zagospodarowanie odpadów, wywóz i utylizacja starych okien oraz powstałego gruzu.
- TERMIN WYKONANIA ZADANIA:
Całość przedmiotu zamówienia należy zrealizować do 31.12.2023 r.
- KRYTERIA OCENY OFERTY:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%
- SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:
Oferty należy składać do dnia 13.10.2023 r. do godziny 11:00 w wybranej przez Wykonawcę formie wskazanej poniżej:
- Wersja papierowa składana w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. R. Traugutta 27, w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: „Wymiana stolarki okiennej we wskazanych lokalach mieszkalnych Kętrzyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w budynkach przy ul. Klonowej 6A i ul. Zamkowej 2 w Kętrzynie – 2023 r. – nie otwierać przed 13.10.2023 r. do godz. 11:00”
- Wersja elektroniczna przesyłana w zakodowanym pliku RAR na adres mailowy: biuro.tbs@e‑ketrzyn.pl (bez kodu otwarcia). W wiadomości należy wpisać: „Wymiana stolarki okiennej we wskazanych lokalach mieszkalnych Kętrzyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w budynkach przy ul. Klonowej 6A i ul. Zamkowej 2 w Kętrzynie – 2023 r r. – nie otwierać przed 13.10.2023 r. do godz. 11:00” i załączyć zakodowany plik RAR bądź link do jego pobrania. Kod do otwarcia pliku należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert tj. 13.10.2023 r. po godz. 11:00. UWAGA! Oferty przesłane w niezakodowanym pliku lub przesłanie kodu otwarcia przed zakończeniem terminu na składanie ofert, dyskwalifikuje Oferenta z udziału w postępowaniu.
- ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:
- Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w terminie do 7 dni od zakończenia terminu na składanie ofert w siedzibie Spółki.
- Wyniki postępowania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. pod adresem: https://www.tbs.ketrzyn.pl/zapytania-ofertowe/ .
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników postępowania do negocjacji ceny.
- Zamawiający zastrzega, że z uwagi na ściśle określoną kwotę środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający, w zależności od zaproponowanej przez Oferenta ceny brutto zakres przedmiotu zapytania ofertowego może ulec zmianie, (tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu).
- Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania - w formie aneksu do umowy za porozumieniem Stron - w przypadku długiego okresu oczekiwania na dostawę stolarki od producenta lub długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych.
- ZAŁĄCZNIKI:
- formularz ofertowy – Załącznik_nr_1,
- wykaz stolarki okiennej ul. Klonowa 6A – Załącznik_nr_2,
- wykaz stolarki okiennej ul. Zamkowa 2 – Załącznik_nr_3,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik_nr_4,
- wykaz zrealizowanych usług – Załącznik_nr_5,
- wymagania do zamówienia – Załącznik_nr_6,
- wzór umowy – Załącznik_nr_7,
- klauzula informacyjna RODO – Załącznik_nr_8.
|