Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie
 
Zarządzamy nieruchomościami
 
Z nami znajdziesz swoje miejsce
 
Szukasz mieszkania?
 
 
Zapytania ofertowe
22.04.2024

DT/RZ/1/24: Wymiana stolarki drzwiowej we wskazanych lokalach mieszkalnych GMK: Etap 1 - 2024 - zaproszenie do złożenia ofert

Znak: DT/RZ/1/24 Data: 22 kwietnia 2024r.

Zaproszenie do złożenia ofert

Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Kętrzynie – w imieniu Gminy Miejskiej Kętrzyn w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.:

Wymiana stolarki drzwiowej we wskazanych lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – Etap 1 - 2024

 

  1.  OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    1. Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej.

  1. Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Wymiana stolarki drzwiowej w 4 lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn, w tym: demontaż i utylizacja starej stolarki, zakup i montaż nowej, obustronna obróbka ościeżnic, uporządkowanie klatki schodowej po prowadzonych pracach. UWAGA!!! Ze zdemontowanych skrzydeł drzwiowych należy odzyskać wkładki drzwiowe i dostarczyć je wraz z kompletem kluczy do Zamawiającego.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykaz lokali oraz wymogi do zamówienia przedstawiono w załączniku nr 4 do postępowania.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawcy ubiegający się o wykonanie w/w zadania są zobowiązani złożyć wraz z formularzem ofertowym (Załącznik nr 1) następujące dokumenty:

  1. oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania – Załącznik nr 2,
  2. parafowany i zaakceptowany wzór umowy – Załącznik nr 3,
  3. parafowany i zaakceptowany wykaz lokali oraz wymogi do zamówienia – Załącznik nr 4,
  4. kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
  5. kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności.

Wymagane dokumenty winny być przedłożone w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wersji elektronicznej, należy przesłać dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. Ofertę należy przygotować na podstawie własnych oględzin i pomiarów stolarki drzwiowej.
    2. W ofercie należy podać cenę oferowaną brutto. Ze wskazaniem indywidualnej wartości brutto dla każdego lokalu – zgodnie z formularzem ofertowym (Załącznik nr 1).
    3. Oferta powinna obejmować kompleksową wymianę stolarki drzwiowej, w tym: demontaż i utylizacja starej stolarki, zakup i montaż nowej, obustronna obróbka ościeżnic, uporządkowanie klatki schodowej po prowadzonych pracach.
    4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem: „ZMIANA OFERTY " oraz dane wykonawcy (pełna nazwa i adres).
    5. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    6. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
    7.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    8. Oferta może zostać złożona w formie elektronicznej. W tym przypadku, formularz ofertowy podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym wraz z załącznikami należy przesłać w zakodowanym pliku RAR. Kod należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZADANIA:

do 31 sierpnia 2024 r.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%

 

  1. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:

Oferty należy składać do dnia 06.05.2024 r. do godziny 11:00 w wybranej formie spośród wskazanych poniżej:

  1. Wersja papierowa składana w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. R. Traugutta 27, w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: „Wymiana stolarki drzwiowej we wskazanych lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – Etap 1 – 2024 – nie otwierać przed 06.05.2024 r. do godziny 11:00”
  2. Wersja elektroniczna przesyłana w zakodowanym pliku RAR na adres mailowy: biuro.tbs@e‑ketrzyn.pl (bez kodu otwarcia). W wiadomości należy wpisać: „Wymiana stolarki drzwiowej we wskazanych lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn – Etap 1 – 2024 – nie otwierać przed 06.05.2024 r. do godziny 11:00” i załączyć zakodowany plik RAR bądź link do jego pobrania. Kod do otwarcia pliku należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert tj. 06.05.2024 r. po godz. 11:00.

    UWAGA! Oferty przesłane w niezakodowanym pliku lub przesłanie kodu otwarcia przed zakończeniem terminu na składanie ofert, dyskwalifikuje Oferenta z udziału w postępowaniu.

 

  1. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:
    1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.
    2. Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie - https://www.tbs.ketrzyn.pl/zapytania-ofertowe/ .
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników postępowania do negocjacji ceny.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI:
    1. Załącznik_nr_1 – formularz ofertowy,
    2. Załącznik_nr_2 – oświadczenie Wykonawcy,
    3. Załącznik_nr_3 – wzór umowy,
    4. Załącznik_nr_4 – wykaz lokali, wymogi do zamówienia,
    5. Załącznik_nr_5 – klauzula informacyjna RODO.
 

 

Zaproszenie do złożenia ofert [S-D GMK 2024 ETAP 1].pdf
Załącznik_nr_1 - formularz ofertowy [S-D GMK 2024 ETAP 1].docx
Załącznik_nr_2 - oświadczenie Wykonawcy [S-D GMK 2024 ETAP 1].docx
Załącznik_nr_3 - Wzór umowy [S-D GMK 2024 ETAP 1].docx
Załącznik_nr_4 - wykaz lokali, wymogi do zamówienia [S-D GMK 2024 ETAP 1].docx
Załącznik_nr_5 - Klauzula informacyjna RODO.docx

Zobacz także

Telefony

89 752 49 37
Biuro Obsługi Klienta
89 752 29 53
Sekretariat
89 752 29 53
FAX
89 752 43 73
Księgowość
89 752 28 60 lub 89 752 45 39
Administracja budynków
89 752 24 31
Nadzór techniczny
998
Straż pożarna
999
Pogotowie ratunkowe
605 587 265
Pogotowie dekarskie
605 666 903
Pogotowie elektryczne
798 239 375
Pogotowie hydrauliczne
991
Pogotowie energetyczne
992
Pogotowie gazowe
993
Pogotowie ciepłownicze
994
Pogotowie wodociągowe
997 lub 112
Policja