Nie dla czadu
 
Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie
 
Zarządzamy nieruchomościami
 
Z nami znajdziesz swoje miejsce
 
Szukasz mieszkania?
 
 
Zapytania ofertowe
26.05.2025

DT/RZ/79/25: ul. Sikorskiego 24B, Kętrzyn - Remont instalacji elektrycznej wewnątrz klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi - zaproszenie do złożenia ofert

Znak: DT/RZ/79/25 Data: 26 maja 2025 r.

Zaproszenie do złożenia ofert

Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Kętrzynie – w imieniu Gminy Miejskiej Kętrzyn w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.:

Remont instalacji elektrycznej wewnątrz klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ulicy Sikorskiego 24B w Kętrzynie

 

  1.  OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Rodzaj zamówienia:
    Roboty elektryczne w zakresie remontu instalacji elektrycznej wewnątrz klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi.
  2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
    • Uzgodnienie wszystkich warunków modernizacji instalacji elektrycznej w Zakładzie Energetycznym w Kętrzynie.
    • Wykonanie zasilenia do złącza napowietrznego z przyłącza na zewnątrz budynku.
    • Montaż złącza napowietrznego z wyposażeniem.
    • Wymiana rozdzielni licznikowej na termoutwardzalną wyposażoną według uzgodnień z Zakładem Energetycznym w Kętrzynie.
    • Wykonanie WLZ-tu od złącza napowietrznego do rozdzielni licznikowej.
    • Wykonanie zasileń do lokali mieszkalnych z klatki schodowej.
    • Wykonanie instalacji oświetleniowej na klatce schodowej i na strychu
    • Istniejące instalacje teletechniczne ułożyć estetycznie w korytkach PCV.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę kosztorysową na podstawie własnych oględzin i pomiarów.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawcy ubiegający się o wykonanie w/w zadania są zobowiązani złożyć wraz z formularzem ofertowym (Załącznik nr 1) następujące dokumenty:

  1. oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zadania, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania – Załącznik nr 2,
  2. wykaz zrealizowanych robót budowlanych – Załącznik_nr_3,
  3. parafowany i zaakceptowany wzór umowy – Załącznik nr 4,
  4. kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do CEIDG,
  5. kopia aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności.

 

Wymagane dokumenty winny być przedłożone w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku złożenia wersji elektronicznej, należy przesłać dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. Ofertę należy przygotować na podstawie własnych oględzin i pomiarów.
    2. W ofercie należy podać cenę oferowaną brutto (Załącznik nr 1).
    3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem: „ZMIANA OFERTY " oraz dane wykonawcy (pełna nazwa i adres).
    4. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
    6.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    7. Oferta może zostać złożona w formie elektronicznej. W tym przypadku, formularz ofertowy podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym wraz z załącznikami należy przesłać w zakodowanym pliku RAR. Kod należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZADANIA:

do 31 lipca 2025 r.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%

 

  1. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:

Oferty należy składać do dnia 13.06.2025 r. do godziny 11:00 w wybranej formie spośród wskazanych poniżej:

  1. Wersja papierowa składana w Sekretariacie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. R. Traugutta 27, w zamkniętych kopertach oznaczonych napisem: „Remont instalacji elektrycznej wewnątrz klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ulicy Sikorskiego 24B w Kętrzynie - nie otwierać przed dniem 13.06.2025 r. do godziny 11:00”.
  2. Wersja elektroniczna przesyłana w zakodowanym pliku RAR na adres mailowy: biuro.tbs@e‑ketrzyn.pl (bez kodu otwarcia). W wiadomości należy wpisać: „Remont instalacji elektrycznej wewnątrz klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ulicy Sikorskiego 24B w Kętrzynie - nie otwierać przed dniem 13.06.2025 r. do godziny 11:00” i załączyć zakodowany plik RAR bądź link do jego pobrania. Kod do otwarcia pliku należy przesłać w oddzielnej wiadomości po zakończeniu terminu na składanie ofert tj. 13.06.2025 r. po godz. 11:00.

UWAGA! Oferty przesłane w niezakodowanym pliku lub przesłanie kodu otwarcia przed zakończeniem terminu na składanie ofert, dyskwalifikuje Oferenta z udziału w postępowaniu.

 

  1. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:

 

  1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie.
  2. Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej Kętrzyńskiego TBS Sp. z o.o. w Kętrzynie - https://www.tbs.ketrzyn.pl/zapytania-ofertowe/ .
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania uczestników postępowania do negocjacji ceny.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI:
    1. Załącznik_nr_1 – formularz ofertowy,
    2. Załącznik_nr_2 – oświadczenie Wykonawcy,
    3. Załącznik_nr_4 – wykaz robót,
    4. Załącznik_nr_4 – wzór umowy,
    5. Załącznik_nr_5 – klauzula informacyjna RODO.

 

Sprawę prowadzi:

R. Zaborowski – Inspektor ds. budowlanych                                                                         

Dział Techniczny tel. 89 752 24 31

 

 

 

Zaproszenie do złożenia ofert Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf
Załącznik_nr_1 - formularz ofertowy Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf
Załącznik_nr_2 - oświadczenie Wykonawcy Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf
Załącznik_nr_3 - wykaz robót Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf
Załącznik_nr_4 - Wzór umowy Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf
Załącznik_nr_5 - Klauzula informacyjna RODO Sikorskiego 24B_[RE_GMK 2025]_RZ.pdf

Zobacz także

Telefony

89 752 49 37
Biuro Obsługi Klienta
89 752 29 53
Sekretariat
89 752 29 53
FAX
89 752 43 73
Księgowość
89 752 28 60 lub 89 752 45 39
Administracja budynków
89 752 24 31
Nadzór techniczny
998
Straż pożarna
999
Pogotowie ratunkowe
605 587 265
Pogotowie dekarskie
605 666 903
Pogotowie elektryczne
798 239 375
Pogotowie hydrauliczne
991
Pogotowie energetyczne
992
Pogotowie gazowe
993
Pogotowie ciepłownicze
994
Pogotowie wodociągowe
997 lub 112
Policja